ТЕХНОЛОГІЇ ДОВГОВІЧНОСТІ MICHELIN DURABLE TECHNOLOGIES
У 2005 році компанія Мішлен запропонувала своїм замовникам шини, вироблені з використанням інноваційних технологій, які дозволили значно збільшити ходімость, економічність шин і домогтися деяких інших переваг протягом всього терміну їх експлуатації. Крім того, дані технології дозволяють покращувати часто протилежні характеристики шин. З кожним роком перелік цих технологій розширюється. Нижче представлені деякі з цих технологій.
У кожній конкретній шині можуть застосовуватися як всі, так і деякі з цих технологій, але всі вони були об'єднані під назвою "Технології довговічності MICHELIN Durable Technologies". Інновації торкнулися наступних елементів конструкції шини:
-
Infinicoil – додатковий цілісний металевий корд, оперізувальний каркас шини по колу (довжина його може доходити до 400 метрів), забезпечує підвищену міцність і вантажопідйомність шини.
-
EnergyTM Flex – технологія скручування металевих тросів каркаса шини, що дозволяє підвищити її гнучкість і знизити нагрівання при її деформації під час руху вантажівки, тим самим підвищивши надійність шини і паливну економічність.
-
EnergyTM - гумова суміш, що забезпечує знижене теплоутворення під час кочення шини під навантагою, що забезпечує більшу безпеку під час руху вантажного автомобіля, а також зниження споживання палива двигуном.
-
Cabrion – технологія виготовлення гумової суміші, яка одночасно дозволяє підвищити зносостійкість протектора шини та зменшити опір коченню шини, тим самим знизивши споживання палива транспортним засобом.
-
Тривимірна ламелізація – технологія, що дозволяє значно збільшити зчеплення шини в складних погодних і дорожніх умовах і одночасно збільшити термін експлуатації шини завдяки зниженню пробуксовок.
-
Ламель "Крапля Води" - у міру зносу шини ця ламель "розкривається" створюючи додаткові канавки на протекторі шини, що дозволяє забезпечити відмінні зчіпні властивості протягом всього терміну служби шини.
-
Ламель "Подвійна Хвиля" - ламель з замком для самоблокування під час кочення шини, що додає жорсткість блоків протектора, роблячи їх більш довговічними з одночасним збереженням еластичності в плямі контакту з дорогою.
-
Система микропомп Tower Pump – дозволяє швидко викачувати воду з плями контакту, діючи як насос, при цьому має більш високу міцність, ніж звичайна ламель.
-
"Байонетна" ламель – велика ламель, прорезанная на всю глибину протектора. Додає жорсткість ребра шини по всій окружності, збільшує зчеплення з дорогою і знижує шум під час кочення шини.
-
"Дельта" ламель – ламель прорізана в центральній частині рульової шини по всій глибині протектора під кутом 7 градусів по напрямку обертання колеса. Ламель забезпечує кращі зчіпні характеристики шини при проходженні поворотів у складних погодних умовах, а також запобігає пилкоподібний знос при гальмуванні.